Kızlar reglim 3 gün gecikti ve beyaz akıntım su gibi oldu peçete dayandıramıyorum. Gebelik düşünüyorduk zaten. Regle 2 gün kala beta hcg verdim 0.100 çıktı ama şimdi reglim 3 gün gecikti. Ara sıra kasık ağrısı oluyo ama gidiyo geri. Adet belirtim olarak göğüslerim acırdı normalde ama acımıyor. Geç döllenme olabilirmi kızlar? Çok araştırdım bu konuyu bi kadın regle bi kaç gün kala kan vermiş benim gibi 0.100 çıkmış hcg'si 4 gün gecikmiş sonra tekrar kan vermiş hcg si yükselmiş hamile olduğunu öğrenmiş doktoru da geç döllenme olmuşsun demiş. Fikirlerinizi bekliyorum kızlar ☺️