Kızlar aydınlatmak istedim sizi beni de sağlık ocağı 17. Haftam da çağırdı ilk doz için. Doktorum ben 20 den sonra öneriyorum dedi. Bende hemşireye doktorum bunu öneriyor 20.haftada gelicem dedim, oda bana normalde bizde 20. Haftadan sonra yapıyoruz fakat geçen aylarda bi anne adayı vefat edince 15.haftalarda o yüzden öne çektik dedi. Buymuş erken yapma sebepleri bana açıkladılar sizde söylemek istedim 😊