Milasmomm Merhaba kızlar ben bu durumu 2 kez yaşadım ve değerlerim sizinkilerden biraz daha yüksekti mesela 500-700 gibi bir kerede kürtaj oldum toplam 3 başarısız gebeliğim olmuş oldu. Genetik test ,kan pıhtılaşması,lupus,rahim filmi ve bir sürü kan testi sonucunda hiç bir problem bulunamadı malesef. Sonuncusunu evde kendim kanamayla düşürdüm hatta. Doktor eşimin muayene olmasına gerek görmediği halde eşimde gitti gayet sağlıklıydı. Ben neden sorun bulunamıyor diye kafayı yerken uzulurken tekrar hamile kaldım ve bir bekleyiş başladı kendim çanta bile hazırladım hastaneye gider kürtaj olursam diye. Şükürler olsun sağlıklı devam etti ve bugüne kadar bir sorunla karşılaşmadık.21. haftadayim ve benim gibi olanlara umut olmak istedim bazen bu çok istediğimiz evlat arzusu bize sınav olabiliyor daha acı halde yaşamadigim için şükrediyorum dua ediyorum benim gibi acıları yaşayan kardeşlerimde tatsın hamilelik duygusunu diye.