Eva41 bilaloguzunannesi tek bir kere olmuştu canım daha da hiç olmadı benim şimdide geceleri aşırı çarpıntım oluyor gece uyurken uykudan uyandırıyor beni kansızlık bende çok var doktorum o yüzden kan ilacını günde ikiye çıkardı
kartanesi26 Elif04 yok cnm hicde aklıma gelip sormadım netteki doktorlardan falan duydum izledim cevremden duydum yatilmaz falan dediler vs ..
minik_mucize Bende sağ ve sola uyuyorum ama bir süre sonra iki tarafta ağrımaya başlıyor kendim o anlarda 5-10 dk sırt üstü dinlenip tekrar pozisyonumu değiştiriyorum onunda zararı olacagını zannetmiyorum sonucta doktordada muayene olurken duruyoruz o kadar
EbruIrmakAhmet Elif04 vallahi bende kendimi hep sırt üstü buluyorum nasıl ağrıyosa sırtım belim öyle rahat geliyo demek
Tazeanne0134 Elif04 hayır canım bişe olmaz çünkü vücut uyku esnasında vücut kendini ona göre ayarlıyor
Tazeannelik Elif04 kendinizi rahat ettiğiniz sürece bir problem olmaz bence, ben de 17 haftalığım sadece sırt üstü rahat ediyorum ve öyle uyuyorum, tabii yine doktorunuza sormanızda fayda var, ben henüz sormadım oda bir şey söylemedi 🌸
Tazeannelik Elif04 çevrenin söyledikleri bitmez valla, ilk gebeliğim ilk günden beri kimseyi dinlemiyorum araştıra araştıra kendim öğreniyorum ve en önemlisi bizim önce iyi olmamız bence, biz olursak bebeğimiz de olur değil mi 🌸☺️
Tazeanne0134 Elif04 canım uyurken kendini yönetemezsin o yüzden bişe olmaz normalde bile uzanırken çok uzun olmamakla beraber uzanmaya bişe demiyo doktorlar zaten son haftalarda istesende yatamıyorsun kaç haftalık hamilesin bilmiyorum ama