Ceylan35 Ceren92 ben arada sucukta yedim 30 .haftadayim nefsim çekti yeri geldi çiğ köftede yedim ama etsiz 🙄
Missipi Ceren92 evet canım ben yiyorum arada. Tost makinasında basıyorum pişmiş bi şekilde bi sorun olmuyo
Happyprincess Ceren92 ince dilimleyip kızartırsan hiç bişey olmaz. Bende sucuk yiyorum hiç bırakmadım valla iyice kızarttiktan sonra hiç bişey olmaz içini ferah tut
Sumeyye_g Ceren92 valla ben ne bulursam yiyorum acıkınca salam sevmem ama sucuk sosis bi sıkıntımızdaeyok şükür
Ftmnr0203 Ceren92 Canım 35+4 haftalık hamileyim başından beri çiğ pişmiş fark etmez yiyorum Bunu doktoruma sordum günde 3 öğün mü yiyorsun veya hergün mü yiyorsun diyip gülmüştü böyle şeylere takılmayın lütfen demişti mantıklı geldi 😅