KubrAbdullahh Konak hastanesinde dogum yapan varmı ilgi alaka nasıl normalmı sezeryan dogummu yaptınız?
Deletedmom137 KubrAbdullahh erkan beye gıdıyorum konakta doktorumdan aşırı memnumun doğum yapan tanıdıklarımda gayet hastaneden memnun
KubrAbdullahh Deletedmom137 bende firdevs hanıma gidyorumda doktorumdan memnunum dogum yapanlarda fikir almak istedim
Deletedmom137 Yeniannee1 yeni güncellenen fiyatlar hakkında bilgim yok canım bidahaki gttiğimde soracağm
Deletedmom137 Selen2688 bana 8 haftalıkken kız dedi aramızda makara yaptık tahmin etti 12.haftada yine kız dedi 16da kesinleşti bakalm senn cinsiyetn oluck🥰
Selen2688 Deletedmom137 kalp atışından tahminde bulunuyo bakalım sağlıklı olsunda hakkımzda hayırlısı 🤲🏻😉