Arkadaşlar 5+6 yım 4 gün önce siyah bir kanama ile hastaneye gittim yatış yapıldı serum takıldı ve iğne yaptılar bir sorun yok dedi doktorum. Keseyi ve bebeği gördük progestan verdi fitil olarak kullanıyorum bugün hiç bir şekilde lekelenme kanama felan yokken akşam saat 19.00 gibi lavaboya gittiğim de taze kan gelmişti tekrar apar topar hastaneye gittim kendi doktorum yoktu başka bir doktor fitil olarak kullandığım için kılcal damara denk gelmiş olabileceğini ve bu yüzden bu kanamanın oluştuğunu söyledi. Sizde de böyle oldu mu yada kanama devam etti mi progestan süresince?