Mihriiii Kızlar 33+3 haftalık hamileyim özel marmara derince ye gidiyordum doktorum başla sehirde gitmiş doktor önerir misiniz özel hastanede
Eva41 Mihriiii yüzyıl hastanesi akın bey aşırı derecede memnunum bir hastasına ister 30 dakika gitsin vakit ayırır bebeğin kafasından ayak tırnağına kadar bakar suyuna kadar sen sormadan hemde bütün bilgileri her kontrolde söyler ben çok memnunum
Esraunal Ben de özel marmara da Leyla hanıma gidiyordum siz hangi doktora gidiyordunuz.Şu an Konak Hastanesi Firdevs hanıma gidiyorum arkadaş tavsiyesi ile çok çok memnunum.
Mihriiii Esraunal mehtap kırşavogluna gidiyordum ama Yalova gitmiş hastaneden ayrılmış dogumada az kaldı
Mihriiii Eva41 Gebze biraz uzak bize eşim polis sürekli evde olmuyor yakın mesafede olması gerekiyor 😔
KubrAbdullahh Mihriiii eder canım neden etmicekki millet birden doguma gidyo 😊 bende medicale gidyordum 17 ci haftamda firdevs hanıma geçmiştim
Esma_41 Mihriiii annem marmara da leyla hanımda doğum yaptı hem biz hem annem baya memnun kaldık. Hepimizle çok güzel ilgilenmişti. Yani marmara olarak tek tavsiyem budur. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin🥰♥️