DamlaNur29 mlsmrtgll doktoruna güveniyosan baktır tabiki düşük yaptırmaz yaptırsa doktor zaten bakalım demez ben baktırdım kalp atısı için ama kendi doktoruma devlettekine baktırmadım zaten sağa sola hareket ettirmiyor sadece öle tutuyo ve bebek daha büyük gözüküyor
Gunsss Ben yaptırdım defalarca hiç bir sıkıntısı olmadı. Hatta vajinal ultrasonda daha detaylı göründüğü için herşey erken teşhis ediliyor. Ki bende öyle oldu..O yüzden hiç pişman olmadım.
Karacasu mlsmrtgll Bende 5+3tüm mecburi kanamam olunca gittim bekleyecektim 8.haftaya kadar kesin olsun diye. Vajinal ultrason ile baktı bir sorun olmadı keseyi de bebeği de gördük şükür ama 2 günde bir hastaneye gidip geleceğim sanırım bugünde kanamam oldu :(