Selen2688 Merhaba arkadaşlar kalp atışı 180 civarıysa kız 140 civarındaysa erkek deniyo ne düşünüyosunuz?
CgdmZtrk Selen2688 evet bence doğru. Görümcem demişti bana da. Kalp atışı nasıl diye. Sonra senın kızın olacak dedi. İnternetten araştırdım doğruymuş ve kızım olacak
Selen2688 Prenses001 benm bugün kontrolüm vardı 182 dedi kız olabilir ama kesin demiyorum dedi bende merak ettim doğrumudır acaba diye
Selen2688 CgdmZtrk bakalım canm vakti gelince öğrenicez benm için hiç fark etmez merakım bu tezin doğrumu değil mi diye merak etmiş olmam ☺️
Egeliiii Selen2688 asla inanmayın böyle şeylere benim tüm belirtilerim kız gösteriyordu 180 kalp atışı sol tarafta olması hep ekşi yemelerim mide bulantılarım ama sonuç erkek 😁
Mrs40 CgdmZtrk 13. Haftada gideceğim inşallah ozaman cinsiyetini söyleyelim dedi doktor hayırlısı neyse o olsun sağlıklı ve hayırlı bir evlat olsunlarda cinsiyet çokta mühim değil 🤲🏻🙈
spiker_anne Selen2688 eee yoook artik iyice b*kunu cikardilar yaa valla yeter, canim inanma bu tarz şeylere millet cidden kafayi yemis artik
Selen2688 spiker_anne bende emn olamadım zaten doktoram kesin demedi genelde öğle olabiliyo ama bunu demek için çok erken dedi