Djjdjxhuj Hamikelikde TSH Aile hekimliği ne gittim sonuçlarımi aldım ve TSH yüksek denildi bişey olurmu ? endişeleniyor m
Lonelinesss Djjdjxhuj dahiliye bölümüne git ya da hamileysenn doktoruna söyle tedaviye başlatır Bendede guatr var ayda bir tahlil veriyorum
Canann18 Djjdjxhuj bende bugun sonuclarimi aldim 2.53 dedi sinirda oldugunu soyledi 2 hafta sonra bakcaz dedi insallah duser
Drngrkm Djjdjxhuj eğer bulabiliyorsan endokrinoloji uzmanına, bulamazsan dahiliye uzmanına gitmelisin canım.
Canann18 Lonelinesss cok severim yiyorumda. İnsallah duser canim cok sikildi elim kolum.mahkum kaldi😔
AyeHakanKrk Canann18 merhaba benimde hamilelikte tiroid çıktı ilk başta dahiliye doktoruna gidip ilaç aldım.ayda bir kan veriyorum tsh düştü normal sevıyeye geldı merak etme ılacı düzenli kullanırsan düşer
bebekkaradag Djjdjxhuj Benimde aile hekimliğinde yapılan testlerde TSH yüksek çıktı. Dahiliye doktoruna gittim, ilaç kullanıyorum. Aksatmamalısınız, TSH hormonu düşüğe bile sebep olabiliyor🙏🏼
Canann18 bebekkaradag bende ondan korkuyorum sınırda dedi 2 hafta sonra bakalim dedi o zqmana duser mi acaba arakafasimla gorustum ondada 3.68 cikmis doktor gerek yok demis ilaca ben anlam veremedim
Tahinpekmezim Djjdjxhuj Arkadaslarin dedigi gibi ya kadin dogum doktoruna git yada dahiliye doktoruna git. Zaman kaybetmeden. Kardesiminde hamilelikte tiroidleri yukselmisti genelde yukseliyor hamilelikte endiselenme. Bende 5 haftalik hamisim omrum boyunca tiroid ilaci kullanicam hemde 75 mg . Buyuk ihtimal gebelikte devam edicem. Korkma yani ama doktoruna hemen git.. zaman kaybetme .
Lonelinesss Canann18 sen dediğimi dene hemen düşücek dere otu çok iyi geliyor annemde bende yıllardır var iyi geliyor ilaçta kullanıyorum
bebekkaradag Canann18 Benim doktorum 2.40’ın altına düşüne kadar takipte kalacağız dedi. İnanın bilmiyorum ama her doktorda farklı bir şey söylüyor şimdi🤷🏻♀️ Siz en iyisi kendi doktorunuzu dinleyin😘
DamlaSarbulut Benim de önce 3.3 tü hamileliğimi öğrediğimde 1 hafta sonra 5,30 olmuş ilaç verdiler dahiliye uzmanıyla birlikte hamilelikte 2 civarında olması gerekiyomuş ilk aylarda şuan ben 7 haftadayım 9 ay boyunca kullanıcam
GlUysal Djjdjxhuj tsh tiroidde eger benımde 12.5 du kadın Doğum doktorum acilen dahıleyeye gıdıp ilaç almamış soledı once 50 lik kullandım 20 gun 20 gün içinde 5.5 düşmüş snra kontrole gıttım dahıleyeye bır 50 mg bırde 70 mg aynı ılacı yazdı bırgun ellı bırgun 75 olanı ıccıceksın dedı cuma bırdaha gidecegım düşmüştür sanırım 2.5 altında olması gerekıyormus cunkı
Canann18 AyeHakanKrk ilk gebeligim internettede bir suru sey yaziyor korktum insallah yavrularimiza birsey olmaz 😇
tomurcukannesi Djjdjxhuj ilaç kullanman lazım kullanmazsan gelişim geriliği olur bi an önce doktora git hamilelikte çok normal ama mutlaka ilaç tedavisi alman lazm
AyeHakanKrk Canann18 ah ben öğrendiğimde 6 haftalıktı ve tsh yüksek çıkmıştı dahılıyeye gittim çok yüksek degıl kullanmana gerek yok dedı. Eve gelişim araştırdım baktım benden dusuk degerler ılac kullanıyor araya da hafta sonu gırmıstı ptesiyi zor etmiştim ya bebeğime bısey olursa diye diğer dahılıyecıye gittim ilaç verdi yüksek dedi 3 hafta sonra kan verdim düzelmişti doktorum ara ara kan ver çünkü gebelık ilerledikçe ılac yetersız gelebılır dozunu yukseltebılırız dedi öyle devam ediyoruz korkmayın Allah’a emanet hepsi melek 😇🙏
Yaseminnn Bnmde tsh degerim yüksek cikti kızlar 9.3 24 haftalik hamileyim bugune kadar hic cikmamisti cok korkuyorum bugün kan verdim yarin dahiliyeye gidicem ayrica sağ böbreğimdede büyume var sancilarim oluyo tsh nin bu kadar yüksek olmasi .. sabahı edemiycem gibi ☹😔
AyeHakanKrk Yaseminnn tsh genelde hamilelikte yükseltirmiş bebeğiniz büyüdüğü için biraz yüksek çıkmış merak etmeyin ılac verıcek 3 haftaya duzene girer sadece ilacı düzenli kullanın aç karnına alıcaksınız yarım saat 40 dk sonra kahvaltı yapıcaksınız