Merhabalar 11+5 gebeyim iki gündür kasık ve karın ağrım vardı bugün tam idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı sonucu doktoruma attım yarın gel muayene edip ilaç vericem dedi ben çok tedirgin oldum bebeğime zarar gelir diye bu durumu yaşayan oldu mu acaba hiç ?