klebsiella. Ozel bisey yapmadim aslinda cok asiri agrim oldugu icin doktorum bi dahiliyeye gorunmem gerektigini soyledi bende gittim ama bi sorun cikmadi. Daha sonra zamanlada bebegim dogum pozisyonunu gectiginden beridir agrim kalmadi he bide ayaklarini sicak tutmaya calis cok zor bir agri insallah gecer biran once 😊