İyi akşamlar kızlar 37+2 hamileyim dün hastaneye acil yatışım yapıldı nst de bebeğin kalp atışları düzensiz olduğu için gözetim altında tutuldum cok şükür düzeldi bugün taburcu ettiler. Taburcu olmadan önce uzman doktor tarafından ultrasonla bakıldı ve bebeğimin 2880 gram olduğunu gayet iyi gittiğini söyledi doktor hanım. Çıkış işlemlerim yapıldı epikriz raporunda ise 'TFA:3592 GR' yazıyor bu bebeğin kilosu mu acaba eve gelince kağıda bakarken fark ettim bilen var mı tfa 'nın ne olduğunu