Tugbakmk 35 haftalık hamileyim ve ellerimde ayaklarımda çok kötü şişlik ve beraberinde ağrılar oluyor sizce normal mi bebek açısından risk var mı ?
gunaynur Tugbakmk son aylarda şişmesi normalmiş, tuzu sıfıra indirin ve bol sıvı tüketin. Mümkün olduğunca ayaklarınızı yukarda tutun
zlemAcar Tugbakmk canım bu dikkat edilmesi gereken bir durum. Bunu en kısa sürede doktorunla gorusmeni tavsiye ederim.
Tugbakmk Teşekkür ederim bilgileriniz için bugün doktora gittim ve şişliğin normal olduğunu söyledi bebek açısından bir sıkıntı yokmuş 😊
Feyzakayseri Bazi yogun sikliklerin sebebi preeklemsiye bagli olabiliyor doktoruna sormani tavsiye ederim
Tugbakmk zlemAcar nts ye bağladı şişliklerin normal olabileceğini hamileliğin özellikle son haftalarında görüldüğünü söyledi sıkıntı yok dedi ..