Edolili Duygukc hıçkırdigi zaman ses gelmiyor sürekli atıyor ama ilk defa böyle bir ses duydum pıt pıt diye sesler geliyor
Edolili Busrasalt canım anarmol olan karnımın içinden seslerin gelmesi eşim de yanımda o bile duyuyo o derece
Zeyk Hıçkırık sesi cikmiyor anneler şaka mı yapiyorsunuz 😂 Bebeğin eklem sesleri o kemikleri geliştikçe eklemlerinde çıt pıt sesler gelebiliyor
Edolili Zeyk bildiğiniz ses çıkıyor pıt pıt diye ,ksuura bakmayın örnek vericem sanki hava gibi gaz çıkar ya öyle 😂
Zeyk Edolili evet canım bende duyuyorum eşimde çok şaşırmıştı. 37.haftam haliyle bebiş dönerken falan artık yeri daraldığı için yavaş hareket ediyor ama doktor eklem sesleri demişti
Hilaldurmazzz Bendede oluyo böyle derin nefes alınca arka arkaya pıt pıt pıt oluyo eklem sesi olsa normalde de olur bu bazen otururken derin nefes aldığımda
Efesevim Bende de 25 li haftalardan beri var 33 olduk hala var çıt diye ses geliyo bi kere falan çok hareket ettiğinde geliyo eklem sesiymiş çok enteresan 🥰
Neshuldem Ya sanki bir iki doğum hikayesinde bu pıt sesini görmüştüm. Pıt sesimi duyduktan sonra doğum yakın oluyor diye yazılmıştı. Belki de ben yanlış hatırlıyorum.