Hikayemi yazmak gibi bir düşüncem yoktu zaten çokta uzatmıcam :) 19 şubat saat 5 de suyum geldi doktoruma yazdım suyumun geldiğini ama sancımın olmadığını söyledim hemen hastaneye gitmemi söyledi gittim açıklığıma bakıldı 2 cm açıklık vardı ama hiç sancım yoktu. Yatışım yapıldı bu gece doğmayabilir ama hazırlıklı olalım dediler. Ben tedirginleştim tabi çünkü normal yolla gelmezse sanah suni verilcekti.. neyse ben bol bol merdiven indim çıktım hastaneyi talan ettim yürüdüm bu arada kuzenim meryemanaeli otunu suya attı ve aşırı inanıyorum ne olduysa ot suya atılınca oldu hafif sancılarım geldi adet sancısı gibi ebeye söyledim tekrar açıklığa baktı sancıma baktı 4 cm olmuştu sancılarım yetersizdi tabi bekleyelim dedi. Ben biraz daha dolandım odamda kısa turlar attım yataktan tutunup oturup kalktım artık canım yanmaya başlamıştı sancı vurduğunda çömeliyordum geçtiğinde yürüyordum. Ebeyi tekrar çağırdım açıklığım 7 cm olmuştu istersen doğum odasında bekleyelim gerisini dedi. Oraya geçtik secde pozisyonunda durup kalçamı sallamamı istedi artık sancılar dayanılmaz hal almıştı. Ara ara uyku vuruyordu. Ebeye artık dayanamıyorum kesin beni dedim 😂🤦🏼♀️ Açıklığıma baktı hiç bişey söylemedi çatala geçtim yine secde pozisyonumdaydım kalçamı sallamaya devam ettim artık sancılar yerini ıkınmaya bıraktı 6 ya da 7 kere ıkınma hissi geldi. Doktorum ne dediyse yaptım nefeslerime çok dikkat ettim bi an önce çıksın diye fazla fazla ıkınmadım sabırlı oldum. Kızım 02:20 20.02.2020 dünyaya geldi. Kısa tutucam dedim ama hikayem uzunmuş 🤷🏼♀️😂😂 sormak istediklerinizi sorabilirsiniz arkadaşlar.