Nuriiiiii Arkadaşlar burada çoğumuzun ilk gebeliği ve erken doğum riski var , genel bir soru sormak istiyorum mesela farkında olmadan suyumuz geldi bir anda ,suyun gelmesi sonrasında herhangi bir kanama , kasılma, sancı vs gibi belirtiler oluyor mu??
Zeynephatice07 Nuriiiiii Su farkında olmadan gelmiyor bildiğiniz alttan akıyor bacaklara doğru tutmak istesende tutamıyorsun.benim kanamam olmadı su geldikten sonra hastaneye gittim hemen
Zeynephatice07 Nuriiiiii tabi bu arada nişan dedikleri şeyde gelmedi benden 35 haftada direk suyum geldi
Tazeanne0134 Nuriiiiii valla benim az bişe geldi ama anlamaman mümkün değil canım benim ve benim nişanım geldi 10 dk geçti geçmedi sancım başladı 1 gün sonra da doğum yaptım
Zeynephatice07 Nuriiiiii tuvalette de gelebilir benim ordadq geldi kalkınca da geldi hepsi birden boşalmadı oyüzden anladım bende
nilly Su gelmesi, kanama olması yada sancı başlaması... Bu üçü tek tek de olabilir sadece ikisi de olabilir, üçü aynı anda da olabilir. Ama teki de olsa üçü de olsa hastaneye gitmelisin canım. Özellikle kanama olursa acilen gitmelisin. Sancin başlarsa düzenli aralıklar sıkışlama başladıysa gitmelisin. Suyun geldiyse az daha zamanın var duş alıp çantanı hazırlayıp aileni falan arayıp sonra gidersin. Nişan ile kanamayı karıştırma sakın benim gibi 😄 ben ilk çocukta bi damla nişanım geldi diye kanama oluyo sandım koşa koşa gittim hastaneye sonra suni sancıyla dogurttular 😄
Canan_3547 Zeynephatice07 bende farkli bisey soryim :) 35 haftalik dogum yaptginizda bebginiz kuveze girdimi
Nuriiiiii Canan_3547 canım arkadaşa sormusun ama ben bildiğim kadarıyla cevap vereyim,bebeğinizin gelişimiyle alakalı bir şey, kilosu iyiyse sorunu yoksa girmiyor ama enfeksiyon olursa , solunumda sıkıntı varsa girer ama uzun süre kalmaz
Canan_3547 Nuriiiiii anldim canim tsskurler bende 34+4um ama heran dogrcakmisim gibi gelyor baklim hayrlisi :)