Merhaba anne adayları benim bebeğim 36. Haftasında doğacak gibi görünüyor kilo alımı az olduğu için medova hastanesinde Doğum yapan ve fiyatlandırma hakkında bilgisi olan var mı acaba perşembe kontrolüm var o zaman görüşeceğim ama merak ediyorum küvezde kalan Bebek için ayrıca kaldığı gün için ücret alıyorlar mı acaba kusura bakmayın ilk gebeliğim bilgim YOk hiç 😞