Kız merhaba ben şuan 28 haftamdayım ikinci hamileligim bir tane oğlum var 3,5 yaşında sormak istediğim şu oğlumda tek detaylı ulturasonumu yaptirmistim ondan önce düşük olduğu için tedirgin olduk ve oğlumda yaptırmak istedim çok şükür sağlıklı bi oğlumuz var şimdi kızıma hamileyim bunda tarama testlerinide yaptırmadım detaya da girmedim benim gibi yaptırmayan anneler var mı aranız da acaba teşekkür ederim şimdiden 🙏🥰