Handetunay Iyi aksamlar arkadaslar. 18 Mart ta nasipse pembe mavi hastanesinde sezeryan dogumum olucak. Hastane nasildir. Dogum yapanlar varmi orda. Iki gece kalicagimi soyledi doktorum.