Haticece hayır bende 22 yaşındayım 4 senelik evliyim yaş veya sene problem etmiyorlar asilam demişlerdi ama biz tüp bebek istiyoruz deyince kabul ettiler ama 25 yaş küçüklere ücretli özele gitsende ücret vereceksin gerçekten çok başarılı bir hastane şehir dışından gelenler de var yani çok şükür her şeyimiz yolunda