Semam geçmiş olsun canım allah sağlık versin acilen. Benimde alt ast 80-48 e yükselmişti 2 hafta yüksek kaldı ama doktor ilaca gerek görmedi, ben yağsız tuzsuz beslendim vitaminlerin hepsini bıraktım, kuruyemiş vs yemedim 3.haftada normal seviyeye inmişti. Ama seninki baya yüksek, yemeye dikkat etmenin yanında doktorunla sürekli irtibatta ol bence