Yelizhasdemir valla onlar bende kendimi bildiğimden beri var canım hiç ellemiyordum ben şuan 17. haftamdayım göğsümden sıvı gelmeye başladı bi kaç gündür sıvı geldiğinden beri kendileri yok oldular kanalları koruyor herhalde temizlemek iyi bişey mi bilemedim sütün gelince gider belki