Karadenizf Kızlar merhaba. 12 haftalıkken doktorumuz bebeğimize kesin kız demişti ismini bile hazırlamıştık bugün 15 haftalığız ve erkek olduğunu söyledi şoka girdik çünkü bize göstermişti bacak arası bomboş bakın kız demişti biz erken diye sormamıştık bile 😕 neyse bizim için farketmez ama ben bugüne kadar hiç erkek ismi düşünmedim bana hoş gelen olmamıştı hiç. Siz erkek bebeğinize ne isim koydunuz koyacaksınız? Fikir verir misiniz?
hilal_yener Karadenizf bana 17 haftalıkken erkek dediler canım %90 dediler. 20. Haftamda kız olduğunu öğrendik oğlan olsaydı aras koyucaktık aklında bulunsun seninde 😀
Leyla47 Karadenizf ben de 12 haftalık oldum ama iki hafta sonra gidip cinsiyeti öğrenecem kizsa şeyma nur erkek muhammed emir düşünüyoruz allahın izniyle 😍
Kakulimmm Karadenizf canim benim de 16 da erkek dediler 19 da da erkek dediler. Umarım değişmez çünkü bütün hazırlıklarımız bu yönde başladı.
Karadenizf hilal_yener aaa peki afedersiniz pipisini gördünüz mü bana baya gösterdi pipisini bide foto verdi elime yanılmışım dedi 😁
Begumemre Kuzular bişey dicem bende 17 haftalığım doktor dün kız dedi ama nasıl desem baştan beri çok yoğum bir şekilde erkek hissediyorum içinde hala erkek diyor cinsiyet partisi de yapıvaz çok aradayım ya 😭
Karadenizf Begumemre ben de hep erkek hissettim ama bana bacak arasını gösterimce kız kabul etmiştim 1 aydır hazırlık yapıyoruz bugün erkek dedi işte.siz gördünüz mü genital bölgesini?
Esengl 12 haftamda doktor direk erkek dedi aşırı emin konuştu hatta kız olursa bana verırsınız bende kız bol dıye dalga bıle gecdı bızımle 🤷🏻♀️😂 şuan 21+3 ve hala erkek sonunda babamız erkek olduguna inandı başından beri kız istıyordu çünkü ama ben ilk hamile oldugumu öğrendiğimde içime direk erkek doğmustu böyle gözlerimi kapattıgımda sanki kucagımda erkek bi bebek varmıs gıbı hıssedıyordum annelerin içine doğuyormus gerçekten 😍 Ayaz Berk düşünüyoruz eşin kendı isminide vermek istıyordu Mustafa Ayaz dıye bıraz zor oldu vaz gecırmem halada elın degılım vazgectımk gecmedımı 😂
Karadenizf Esengl benim eşim de kız istiyordu şoka girdik bugün çaktırmamaya çalışıyor ama bozuldu bence 😁
Yasmiiinn Karadenizf ahhaha benim eşimde öyle kız istiyordu erkek olduğunu duyunca bana çaktırmamaya çalıştı sevinerek ama ben anlarım ona bakınca halinden tavrından😁😁😁😁
Esengl Karadenizf 20.haftayaa kadar oğlum demedi hiç miniğim bebeğim falan dıye sevıyordu karnımı 20.haftadada artık erkek dıye duyuncaaa şimdi oğlum demeye başladı nasıl bir kız isteğiyse 😂 babalar kızlara daha düşkün gercekten 😂
Doubleline2- Bende bugün kontrole gittim.Dr önce kesin kız dedi eminmisiniz eşime soyleyim mi dedim biraz daha baktı ve 2 dakika sonra kesin erkek dedi.4 yaşında oğlum var ve kız bekliyorduk başta kız dediğinde bulutlara çıktım sonra çakıldım 😀
Karadenizf Doubleline2- ay ben 1 ay bulutlardaydım 1 ay sonra çakılmak da çok fena annem bi ton pembe şey örmüş yıkıldı kadın😁😁
Karadenizf Esengl kesinlikle doktor kız dedi dile kolay 1 ay kızım diye sevdik kız çocuk başka yaa diyip durdu şimdi erkek diyince ne farkeder diyor ama ben hissediyorum bozuldu üzüldü 😊😊
BB-EK 21 Haftamdayim ve cinsiyetini sali gün söyledi veee oglum oluyor 🤗 isim olarak da > Kaan, Aras, Hasan, Murat, Arda, Seyit, Osman, Metin, Hakan, Eren, Emir, Kuzey
hilal_yener Karadenizf benimki kordonmuş 😂 kordonu apışına kaçmış sonra 20. Haftamda apışının boş olduğunu gördük