Gayet ne bir şekilde yatacaksın demiş buna yemekte, temizlikte dahil. Erken doğumların çoğu rahim ağzı kısalığından oluyor Buda hareketli oldukça dahada azalıp erken doğuma sebep oluyor. Yani ben kendimi iyi hissediyorum deseniz bile risk görüldüyse evet yatmanız gerekir.