Kızlar çok üzgünüm geçen hafta bu testleri yaptırdım normalde 1:25 falan olması gereken değer mi ne diyelim artık bende 1:50 ☹️ Doktor normale göre biraz riskli dedi ay çok üzüldüm anlatamam beni perinatolog birine yönlendirdi orası da bi baksın dedi benim hastalarımda kaç kişi böyle oldu ama birinde bile olmadı down sendromu dedi çok üzüldüm ağladım herşey allahtan ama basına böyle bişey gelen varmı ya ☹️☹️☹️