nurglakays-95 Kızlar merhaba 8+2 haftalık hamileyim son 2-3 gündür vücuduma iğne batırıyorlar sanki duştayken saçlarımı şampuanlarkeb bile güçlük çekiyorum dipleri o kadar çok acıyor ki normal mi bilemedim 🤷♀️
Dlbr22 nurglakays-95 nurglakays-95 ben de 8+2yim arada benim de sanki saçlarımı çekiyolarmış gibi oluyo
Yakamoz__gul nurglakays-95 hamilelikte daha hassas oluyorsun canım. Bende 9+4 teyim bir iki haftadır saçlarımı tararken yoluyorlar gibi çok acıyor. Saç dibi acimasini hamilelik belirtisi olarak okumuştum bı yerde.
nurglakays-95 Dlbr22 tek yaşayan ben değilmişim galiba 😌 biran önce geçmesi dileğiyle teşekkürler canım 🤗
nurglakays-95 Yakamoz__gul teşekkür ederim canım 🤗vallahi vücudumda aynı şekilde böyle iğne batırıyorlar her an inşallah biran önce geçer kötü hissettiriyor valla 😔
Twinksmom nurglakays-95 Benimde böyleydi saç diplerim inanılmaz sızlıyordu ılık duş ve masaj iyi geliyor su an bir sıkıntım yok geçicidir umarım