Anestezikubra Merhaba tatlı anne adayları . Bugun girdiğim ultrasonda bebegımın 7+3 olası gerekirken 5+6 günlük oldugunu öğrendim . Doktor cok ılımlı konuşmadı böyle bir olay yaşayan varmı acaba aranızda
hilal_yener Anestezikubra benimde öyle olmuştu 1 hafta geriden geliyordu geç döllenme olmuş olabilir canım
ilayecemom Anestezikubra neden moralinizi bozmuş ki doktor geç döllenme olmuştur sizde üzülmeyin moralinizi bozmayın 🌸
Zuzum577 Anestezikubra bende 4 gun gec olmus bide 3 4 ayina kadar doktor olumsuz bakiyordu yani cocuga bisey olur falan gibi davrandi ben muaineyle hamile kaldimda demisti 6 aya kadar ben hemen kaldim hamile simdi simdi farkinda ki cocuk iyi kendiside her seyi test ediyor belki bi aksilik cikar diye ama shukur ki cikmiyo😃 Kaldi neye para harcatsin beni
Anestezikubra ilayecemom p.tesiye kadar bekleyip tekrar bakıcaz eger hala geriden geliyorsa küretaj yapıcaz dedi
[silindi] Anestezikubra alla alla sadece haftasıyla ilgili mi yorum yaptı geç döllenmede olabiliyor bence kesinlikle başka bir doktora daha görün ??
Anestezikubra [silindi] yarın başka bir doktordan randevu aldım ona gidicem umarım geç döllenmedir 🙏🏻🙏🏻
[silindi] Anestezikubra en mantıklısı olur böyle durumu yaşayan çok anne var yanlış yönlendiren doktorda Kötü ihtimalde bile en azından için rahat eder inş. Bir sorun yoktur ama sanmıuorum ben 🙏🏻🙂
HandeNur22 Benimde regli tarihime gore uymuyordu kesesinj falan gec gorduk 2 hafta geriden geldi sanirim hatta doktorum bebek son regli ile uyumlu degil o yuzden gec gozukebilir demisti . Neden doktorun oyle yapti acaba anlamadim gec dolleneme olabiliyo
RuzgarsMommy Folik asit ve beslenmene dikkat et süt yumurta muz ceviz falan o arayi kapatir haftasina gelir
Anestezikubra Bugun başka bir doktora gittim gayet olumlu konustu cok şükür 😊 ilk kez kalp sesinife duyabildik takipte kalıcakmışım umarım biraz daha büyür