Arkadaşlar karma cilde sahibim T bölgem yağlı yani çene burun alın bölgem hatta yanaklarımın yan tarafı faullerım olan yerlerde sivilceler fışkırıyor resmen ya hormonlardanmı bilmiyorum ya yapmadığım hiç bir şey kalmadı hiç bir şekilde gecmiyorr!!!😭😭 aksine hergün pat pat cıkıyor ergene döndüm ve iz kalıyor sizde olan varmıydı ?