yasemen_ ben bunu gecen haftalarda yaşadım doktoruma söyledim gece aniden uyanıyordum nefes nefese sanki koşmuşum öyle bi darlık terlemişim içimde bi sıkıntı öyke uyanıp uyuyamıyorum kalp atışımı sırtımda hissedşyordum takır takır o derece kardiyolojiye yönlendirdi ekg, eko ve holter cihazı takıldı 1 gün boyunca şükür bişey çıkmadı ama doktorum sürekli solda yatma dedi arada sağda da yat ki sıkıştırma kalbi fazla dedi temiz hava almaya çık sakince burnundan al ağzından ver nefesini ve çarpıntıyı hissettiğin an telaşlanma kalp 2 kişilik kan pompalıyor gayet normal bunu hissetmen dedi ilaca vs gerek görmedi