Fetal DNA free Cell DNA denilen bi tetkik biliyorum herhangi bir DNA bozukluğu var mı diye baktıralım diye söylemiştir sen gönlünü ferah tut bence de bişey yoktur.. benim de ablam yakın zamanda dr böyle bişey dedi diye yaptırdı aynı testi insan merakla bekliyor haklısın ama genellikle ultrasonla ilgili oluyor gerçekten aynı doktora 3 gün sonra gitsen belki görmeyecek bile ayni şeyi sen üzülme dua et inşallah hiç bişey çıkmayacaktır 🤲🏻