ariyaliyya İlk Kızım doğduğunda 2600 doğdu ve 9 aylık hala zayıf ikincisi zayıf olsn istemiorm decavit vitamin hapı Mı daha iyi balık yağımı acsba hangisini kullansam fikri olan yazabilirmi lütfen 😍
pyymamm ariyaliyya kaç haftalık doğdu ? bebeğe kilo aldıran seylere dikkat edin. Muz süt kefir yoğurt ceviz boza pekmez bulgur balık et tavuk
cubukkraker ariyaliyya ikisini de alman lazım biri calsiyum ve d vit diğeri omega omega anne bebek arasındaki kan akımının daha ii olmasını sağlıyor dedi doktorum bana son ana kadar Alman gerekir dedi sen doktoruna danış bunu en iyi bilgiyi o verir
Lacivertli_kelebek ariyaliyya Bana doktorum ikisinide verdi hem B12 balık yağı decavit.ama biz erken başladık galiba 20+5 bebişim 😊
Ceylan35 ariyaliyya herşeyi denedim yiyorum balık yağı yapıda kullanıyorum gel Gorki haftası na göre geriden geliyor ve maalesef genetik dedi ben zayif bı çocuktum oda benim gibi zayıf minyon olucakmis bazen bizli durum olmuyor