Ebru9360 _tugbaa aynn bende oyle cnm esim sabah 8 de gidiyo aksam 10 da geliyo iyice agirlastim hicbi isde yapamıyorum tv tlfnla zmn gecirmeye calisiyorum😊
1004nese _tugbaa al benden de okadar havada soğuk evde sıkıntıdan mutfada habire birşeyler yapıyorum 😂
Pares 🤦🏻♀️Bende aynı durumdayım can sıkıntısı zor geçen bir hamilelik de buna eşlik edince çekilmez oluyo 😓