Gzmozcetin Aras_27 bende 33. Haftadayım geçtiğimiz haftalar da inanılmaz bir diş ağrım oldu ağrıyan dişimle biraz karanfili ezdim ve bir müddet ağzımda tuttum bi kaç sonra geçti çok iyi geldi 😊
Zuziik Hamileliğimin başından beri ara ara çok şiddetli yaşadığım bu durumu sirkeyle gargara yaparak yatıştırıyorum