Allah gönlüne göre versin canım çocugunuda sağ salim kucağına almayı nasıp etsın böyle yazıları okudukca çok uzuluyorum guvenıyosun evlenıyorsun çocuk sahıbı oluyorsun ve bu durumlara gelıyorsun Allah kimseyi böyle durumlara sokmasın . Seninde yaşaman gerekıyormus demekki hayırlısı neyse onu dile ailen destekcınse çocugunu guzel bır şekılde buyutursun sende onun için çalışır didinir iyi yerlere gelırsın hep güzel bi hayatınız olur inşAllah