Tugcetin Öncelikle SAKIN aldırma. Bunu günahınından dolayı felan söylemiyorum.tabiki günahı büyük ama aynı şeyleri yaşadım tam 4 aylık hamileyken boşandım.Bana da aldır felan demişlerdi ama yapmadım.Ne mi oldu bana yoldaş oldu, onunla uğraşmaktan üzülmeye,kafaya takmaya vaktim olmadı.2 yaşına getirdiğimde barışmak için yalvardılar. Asla dönmeyi düşünmedim.cok mutlu bi cocuk büyüttüm huzurlu bi evde .. şimdi 8 yaşında 🥰 ve ben geçen sene tekrar severek bi evlilik yaptim.. Eşim el üstünde tutar kızımı. Kızım da baba olarak onu tercih etti.simdi bide kardeşi olacak 🥰 öyle mutluyuz ki kimseye ihtiyacımız yok.en büyük yardımcim kızım en iyi arakadaşım da o.. iyi ki olmuş Iyiki .. gör bak bebeğin hayatini nasıl değiştirecek mucize o doğunca gerçekleşecek.