melek_hasan_33 sonucum çıkmış ama doktorun sekreteri diyor buraya gelip doktora gosterm3niz gerekiyor diyor, biz sadece çıktığını görüyoruz diyor ,merak ediyorum ben de yaa sizde de mi böyle doktor sonuç falan.hanimlaaaaaaarrrr🤗