Yarendeniz benimde senin gibi çıktı 6 haftalık felandım doktorum dahiliyeye gitmemi istedi ben gittim ilaç başlattı ve şuan normal değerlerinde her ay düzenli olarak dahiliyeye gidiyorum ve kan veriyorum bakıyo düzeyde tutuyo sende öyle yapmaya başla hap başlatır hemen hapın bi zararı yok değerlerinin inmesi önemli ☺ Korkulacak birşeyde yok tedavi sadece aldırış etme sen 7 lerde çıkanlar var ilaçla düzeliyor hemen