NurEto Benim bat 3 mart 🙏 bu ay klomen inofolic zentius d kullandım yumurta takibi yapıldı 10. Gün sol taraf 20 mm yumurta vardı 10,12,14,16,18 günler ilişki önerdi doktorum 21. Gün çatlamışmı yumurta bakılacak inş mart ayı uğurlu gelir hepimize 💕🙏🤲
ozgeecan9 NurEto 10 mart bende ovulasyon takibi yapıyorum dün ve bugün yumurtlama 9. ve 10. günler hayırlısı insallah hepimiz için🥰🙏🏼
Tugceecikk NurEto hadi hayırlısı kızlar 🎉🎉 benim dün pikti bugün yumurtlamayı gördüm şükür beklenen adet 7 mart 💗💗inş gelmezde hamile olrzzzz 🤲🏻☺️
NurEto Anne18 daha vakti gelmedi demekki kuzum 🤲 vardır nasibi Bi yerlerde önümüzde ki ay olur belki 💕 rabbim büyük bizde burda birbirimize hamilelikte ilgili fikirler alıp vercez
NurEto Tugceecikk ay hadi bakalım inş çok heycanlıyım bu ay düşünmüyüm diyorum ama gün saymak zorundayım 😂🤷♀️
Uzm-Nurse Bat 4 Mart benimde , fakat birlikte olucaz diye stresten odaklanamaz duruma geldik eşim ile Nöbetli çalıştığım için zaten bazı günleri değerlendiremiyorum, stres olmamak adına yumurtlama takibi de yapmadım bu ay ..
NurEto Uzm-Nurse stres olayına katılıyorum 2 yıldır ilişkiye girerken kendimi çok kasıyormusum gecen ay onu farkettim eziyete dönüşmüştü benim için artık ocak ayında kimyasal gebelik yasadım korunun dedi doktor o zaman farkettim önceleri nasıl kasıldıpımı