Esraea canım benimde sancım yok , doktor önümüzdeki cumaya gün verdi suni sancıyla normal dogumu başlatıcam cumaya kadar sancım geldi geldi gelmedi suniyle olucam , suni için asla korkma inan çok kişiyle konuştum korkulucak hiç bi yanı yokmuş açılmayı daha da hızlandırıyomuş doktorum çatı muayenemi yapmadı inşallah 2-3 cm açılmam vardırda daha kolay olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻