Rukbur Burada bu konu ile ilgili o kadar çok post açıldı ki bebeğin aşağıda olması durumu ile ilgili.Ve genel olarak herkes bebeğin 30 dan sonra yukarı çıktığını söyledi,doktorları aksi bir durum görmemiş.Bende mesela hereketlerini hep karın altımda kasıkta hissediyorum ama doktorum herşeyi normal gördü uzun yolculuğa bile izin verdi.