Fuzuli Hanımlar 10+3 günlük hamileyim. Karnıma gün içinde beş altı defa kramp giriyor ama böyle bağırttıracak şekilde. Kasılma oluyor gibi... göbek deliğinin üstü tam olarak ağrı bölgesi. Sizce nedendir?
1989-- Fuzuli Fuzuli bende de cok oldu yerlesme agrisi dedi doktor daha sonra arastirdim ve erkek bebege hamile oldugunda bu agrilar olurmuş
BerenDeren06 Fuzuli ben 8 haftadan 12 haftaya kadar cektim o agrıyı adet sancısı nın aynısıydı ama kanamam falan olmadıgı icin hastaneye de gitmedim gayet iyiyim suan 24+4 oldum ama her bünye farklıdır cok kafana taktıysan duramıyosan hastaneye git..
mrvygrtc Bi bilgim yok canım benmde ufak tefek ağrılarım oluyordu ama bağıttıracak kadarsa doktoruna bir sor