ElifNilMom Merhaba kızlar kanamam vardı günlerdir bugün eşinin aşağıda olduğunu öğrendim bir problem olur mu ilk gebeliğim bilgi sahibi değilim böyle bir durumla karşılaşan oldu mu düzeldi mi zararı oldu mu
ozgens ElifNilMom ağır hiç birşey kaldırma .ilişki kesinlikle yasak.çalışmıyorsan bol bol evde uzan. Çalışıyorsan Ayakta kalmamaya çalış. Kanaman olursa hemen doktoruna bildir
Nilay64 ElifNilMom kuzum ben 31+3 um hala aşağıda yukarı çıkmadı bazen sıkıntılı oluyormuş ama sezeryan olacağım kesin
ozgens ElifNilMom benim düzelmedi hatta yapıştı ama benim küçük bebeğim var ve öğretmenim çok ayakta kaldım . Rutin hayatıma devam etmem gerekiyordu oyuzden benim yaptığımı sen yapma 35. Haftadayım rahmin alınma ihtimali var
Masal6161 ElifNilMom canım bnmde kanamam oluyor az haftwda 1 kez oluyor dr baktı bşy yok dedi.Ama kesin bşy var öyle hissediyorum eşi aşağıda olabilir salı gunu 4 boyutluya gircem orda belli olur bşyler inşallah
Ezgimelek Nilay64 benimde aşagıda canım yukarı çıkma ihtimali yok mu ki 17+3 benimde banada sezeryan dedi doktorum şimdiden
Nilay64 Ezgimelek kuzum benim 15. Haftada konuldu bu teşhis 31 oldum değişiklik yok hatta doktorum bundan sonra da çıkmasın kanar yoksa dedi
Ezgimelek Nilay64 hadi ya bende 14.hftada öğrendim aşağıda olduğunu yasaklamıştı iş yapmayı fln demekki sezeryan dediğine göre yukarı çıkmaz benimde
Merveceeee Bende geçen ogrendim ama 2-3 cm yukardaymis doktor öyle dedi şuan 23+4 haftalık hamileyim ilk gebeliğim doktor zamanla yukarı çıkar dedi inşallah cikar