Olcygmse Ylz 5+1 im bende . Dün gittik kese göründü ama kalp atışı duyamadik 10 gün sonra gel dedi inş duyariz😬
Yunusm123 Ylz ben varım sadece keseyi gördük cnm çok şükür 9 nisana kalp atışı için gün verdi doktorum
RabbiminHediyesi Nesoo ewt canım gittim doktora çok şükür geçen cuma gittim keseyi gördük Allah nasip ederse 6 nisanda kalp atışı için gtcez inş