Ysmn077 geçen hafta telsiz almak için çok araştırdım. Kameralar elbetteki çok daha ucuz. Öncelikle ne amaçlı kullanacaksınız bence o önemli. Çünkü telefonunuzdan uygulamayı açmadıkça bebeğin sesini görüntüsünü alamıyorsunuz. Siz istedikçe girip bakabilirsiniz bana o yüzden kullanışlı gelmedi. Özellikle gece kendi odasındayken ağladığını duyabilmek adına, kontrol etmek ama her defasında odasında olmamak adına görüntülü telsiz daha mantıklı. Dediğim gibi ne amaçla kullanacağınızı netleştirip ona göre karar vermenizi tavsiye ederim 🌿