Kızlar 1 hafta önce doğum yaptım... Artık happy Kidse geçti ama ordan sorulara falza yanıt gelmiyor o yüzden burdanda kopamadık 🥴 hamileliğim boyunca Troid ilacı kullandım hep 7 8 çıkıyordu değerlerim hiç düşüremedik... Şimdi bebeğim doğunca topuk kanı aldılar ve bakanlıktan mail gelmiş doğumsal hipertroid şüphesi var diye eğitim araştırma hastanesine sevk edildik pazartesi gidicez ama mailde neler yazıyordu neler yok zeka geriliği falan valla içime bişi oturdu sütüm gidicek diye korkuyorum başına böyle bişi gelen varmı