Meralll59 Merhaba Arkadaşlar,bugün nst ye girdim sancılar 50 civarı ve 15 dk da 3-4 kez çıkmış.doğum için sancı kaç olmalı ve kaç adet olmalı?
Etzel Meralll59 benim 100e kadar çıktığını bile gördüm nst de :) doktorum kasılmaların var ama düzensiz dedi önemli olan düzenli gelmesi sanırım