Merhaba kızlar bugün 16 haftalık olduk ama kaç gündür aşırı baş dönmesi var tansiyonum da düşük çıkıyor ve ödem oluşmuş bende erken değil mi🤔 benim gibi olan var mi yada neden olabilir bu ödem ne yapmalıyım? Pazartesi kontrole gidecem ama endişeleniyorum çünkü bu şişkinlik bana normal gelmiyor kızlar bu konuda bilgisi olan var mi 🌹