ariyaliyya 🥰 Valla canım 29.haftada doktorum erken doğum riskin var dedi bende ne olur ne olmaz erken doğarsa filan en azından kilosu biraz fazla olsun diye o günden sonra hergun sabah 2 tane haşlanmış yumurta ve kaşar yedim bol bol hergun akşam mutlaka büyük bir bardak süt içtim hergun yoğurt yemeye özen gösterdim kuruyemiş ve kayısı tükettim ara öğünlerimde 😊 Muz da yedim ama hergun mutlaka yedim diyemem aklıma geldikçe yedim muzun da kilo aldırdığı söyleniyor çünkü 😊 Yani yaptıklarım bunlar birazda anne babaya da bağlıymış ama genetik de deniliyor ben 5 kilo doğmuşum 🤷♀️😄